U Chjosu Paoli hè una piccula vigna di 4 ettere nant'à a cumuna di Morsiglia, posta nant'à a facciata uccidentale di u Capi Corsu spazzata da u Libecciu.
A vigna hè fatta di 5 parcelle : Tora, Stanti, Mucchietta, Pozzu è Spartita tutte poste à fiancu di catapoghje. Sott'à un assulimentu uttimale è pendite dolce evitendu a stagnazione di l'acqua à i pedi di i calzi quand'ellu piove di vaghjime è inciuffendu versu mare, a vigna, sventata naturalmente, hè d'una salute eccezziunale : l'ultima epidemia di Philloxéra ricolla à l'annate 1900 !
I nostri metudi di vinificazione imbuleghjanu mudernità è tradizione : cuveria inox termo-regulata, fusti di querciu è l'accunciamentu di e terrazze di a casa famigliale pè a seccamentu di i muscati, Rappu è Impassitu cum'elli u facianu l'antichi.
Grazi'à a spusizione massimale di i nostri terreni à u sole, à i marosuli è à l'attenzione particulare chè no purtemu à ogni gaspa, cum'è solu una piccula sploitazione a pò permette, vi prupunimu oghje i nostri vini, è speremu ch'elli vi piaceranu.